Tandläkarn 8.00

Känner inte för att springa iväg till tandläkarnklockan åtta på morgonen, men whatcha gonna do liksom. Ska träffa Judith senare idag och fika i think. Igår var jag med Gustav. Det var trevligt. Tjingeling!
1 t:

skriven

vi har likadana kuddar.
och jag får lite i hjärtat när jag tänker på dig.
jag saknar dig en del ida.
finaste tjejen jag någonsin skådat.
behövde få ur mig lite känslor.
tackochhej.

Svar: åh t, lilla nora.. jag blir dyster av att tänka på dig.. saknar dig så enormt
Världens vackraste tjej,helt ok! belasta mig med allt!
ida cederback

2 t:

skriven

det skulle minsann stå, lite ont i hjärtat, men ett od där förvann visst sin väg.
att sakna kan nog både vara fult och fint antar jag. så jag vet inte om jag ska le eller gråta när jag tänker på dig.
jag kände lite så, att jag ville att du skulle veta.
(typdedärmedattjagsaknardig...)

Svar: hör av dig så fort du kan.. i really wanna talk to you! now.. u have my number, right?
ida cederback

Kommentera här: