lite om lilla mig

Vad gjorde dig glad igår?
hmm.. igår gjorde det mig glad att vakna upp brevid min pojkvän, ha ett betygssnack som förvånade mig (till det positiva), vara mysbarnvakt och sedan somna bredvid the guy.

Säg en grej du vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan?
jag ska ta tid för mig att suga i mig mitt ungdomsliv innan man kastas ut i livet nästa vecka

Vilken tid på morgonen vaknar du?
beror helt på vilken dag det är. men ett standard är ju ungefär runt nio-tio någonstans på morgonen.

Vad förgyller din vardag?
hmm det som förgyller min vardag är min fina underbara familj. annars sponsrar hannes och felicia till att göra min dag bra.

Vad ser du fram emot den här veckan?
denna vecka är jag pepp inför balen på onsdag. då jag ska klä upp mig med min baldejt och dricka vin, fotas framför slottet med vänner och sedan festa.


Hur ser du oftast ut till vardags?
 
älskar att ha det där halsbandet, lite mörkare läppar och håret lite halvt uppsatt. 

Hur ser du oftast ut till fest?
till fest brukar jag ofta sminka mig lite för mycket, ha lite för tighta kläder (som jag ångrar hela kvällen senare när man fått ölmage) och de första 15 utgångarna var det standard att ha på sig lösögonfransar. skor brukar jag ha antigen mina platå converse eller vanliga skor.  

Kommentera här: