3 år senare

efter tre långa år har jag äntligen ett leende på läpparna när jag lämnar sjukhuset. efter tre år har jag gått igenom den grova ledsamheten och sorgen. jag kunde inte ha varit lyckligare än jag är nu, har aldrig varit lyckligare. känner sån innerlig lycka, den ångesten jag har haft varje dag i tre år är äntligen borta. efter besöket idag så åkte jag och pappa och åt sushi och drack kaffe på yama och det kändes så bra att åka därifrån och vara lycklig och att ringa mamma det första jag gjorde och därefter angelica och berätta dem god nyheterna. aldrig känts bättre att ringa samtal. kan äntligen säga att jag är FRISK.
1 Glad tjej :

skriven

Vad har du haft för sjukdom?! Jätteglad för din skull att du är frisk nu!!

2 Glad tjej :

skriven

Vad har du haft för sjukdom?! Jätteglad för din skull att du är frisk nu!!

Svar: jag har haft psoriasis invändigt och ytligt och fått tagit sprutor i snart två år. så är med glad att va frisk!!
ida cederback

Kommentera här: