Det är aldrig som man tror, gör man rätt så gör det ont

hej hoppsan.
jag har varit borta ett tag, att ligga hemma i fyra dagar från onsdag till lördag och att spy upp allt man äter och dricker för att sedan åka in till akuten där man tas hand om på två timmar. frossade, hade blåa naglar och var vit i ansiktet tog dem hand om mig och efter en påse med alvedon i drop och antibiotikaspruta kändes det genast mycket bättre. hade nämligen fått en njurbäckeninflammation som blivit mycket allvarlig och fick en mild blodförgiftning och låg inlagd på sjukhuset från lördag kväll till tisdag eftermiddag. har gått ner fem kilo sedan jag vart sjuk.
 
nästa vecka är det förövrigt sportlov vilket jag ska spendera med att pussas, dricka vin och träffa massa vänner som jag inte träffat sen innan jag vart sjuk. ska slappa genom hela veckan. dock åker min babe ifrån mig på fredag för att träffa sin familj i finland.. hade egentligen velat följt med henne men det blev inte så denna gång.. innan sportlovet måste jag hinna göra ''klart'' mitt gymnasiearbete och efter lovet får jag tid med mina lärare själv i klassen för att komma ikapp i alla ämnen, hell.

Kommentera här: