bounce away

Tio fakta:

Hemstad/ort: örebro
Hårfärg: blond
Längd: 155 
Frisyr: blont mellanlångt
Ögonfärg: gröngula 
Skostorlek: 35-36
Humör: jättebra
Civilstatus: singel
Vänster- eller högerhänt: höger

Tio saker om ditt liv:

Har du nånsin varit kär?: japp
Tror du på kärlek?: klart det finns
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: mja vet inte tror inte det
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: ehmn japp 
Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: har jag säkert
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: jaa flera gånger haha 
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: nej absolut inte
Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: hah ja det hade jag faktiskt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej, det är så ytligt

Tio saker, det där eller det här:

Kärlek eller pengar?: kärlek tror jag
Vin eller öl?: vin
Dag eller natt?: dag
One night stand eller förhållande?: förhållande 
Tv eller internet?: internet
Pepsi eller Cola?: coca-cola.
Vild fest eller romantisk hemmakväll?: väljer oftast alltid fest
Färgfoto eller svartvita?: beror på, men mest svartvitt
Telefonkontakt eller face to face?: face2face
Bilddagboken eller myspace?: haha inget av det

Tio känslor:

Saknar du någon just nu?: jaaaa 
Är du glad?: jaaaa
Är du fundersam?: nää 
Är du uttråkad?: haha ja 
Är du tysk?: nein
Är du du italienare?: nej
Är du svensk?: Ja
Är du fransk?: nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta?: inte de senaste 14 åren
Gillar du någon just nu?: nja

Om dig:

Hur mycket är klockan just nu?: 11.47
Namn? Ida
Efternamn?: Cederback
Vart bor du?: örebro
Hur många barn vill du ha?: två tror jag
Vill du gifta dig?: kanske, men tror det
Rullar du spaghettin eller skär du den?: skär...
Har du ätit sushi?: älskar sushi 
Favoritglass?: gillar knappt glass så vet inte
Humör?: glad men trött

Fyra grejer:

Har du någonsin blivit jagad av polisen?: jo
Har du en hund?: neje
Sover du helst själv eller med någon?: helst med någon
Tror du på spöken?: ja, och andar

Skulle du:

Skulle du vilja vara längre?: nja, är rätt nöjd med att vara midget
Skulle du vilja ha sex nu?: nja
Skulle du vilja dricka dig full nu?: nja

Kan du:

Kan du röra på öronen?: no
Kan du slicka dig på näsan?: no
Kan du kolla i kors med ögonen?: jaaa, är king
Kan dina föräldrar lita på dig?: enligt mig ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: ja det tror jag absolut
Kan du vara på en fest utan att dricka?: ja självklart
Kan dina vänner lita på dig?: ja verkligen
Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: nej
Kan du suga?: suga?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: knappt

Har:

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: ja självklart
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: ja
Har du syskon?: ja, tre systrar och 2 bröder
Har dina föräldrar ljugit för dig?: garanterat
Har du någonsin haft sex med någon?: ja 
Har du borstat tänderna den senaste timmen?: neeej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?: jaa
Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: jaa
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: nej

Vem:

Vem älskar du?: mina vänner& min familj
Vem hade du senast sex med?: -
Vem vill du bli full med? mina bästa vänner
Vem är den bästa artisten/gruppen?: lababa
Vem pratade du senast i telefon med?: mamma antar jag
Vem är snällast i världen?: typ mina bästavänner
Vem vill du prata med?: många
Vem sov du senast med?: angelica (uppenbart)
Vem såg dig full senast?: vet inte 
Vem vet allt om dig?: tror den som vet mest är angelica eller fanny

Kommentera här: