.

det är så mycket som jag vill lägga upp här, men inte kan. inte än iallafall, ett halvår sen ska jag dra med min bästavän ut på allt och ska snart börja spara pengar för utgång och aldrig vara hemma. är så taggad på friheten.
 
igår hade vi tjejkväll #2, kirkan michaela och fredrika, vi kollade melodifestivalen och senare åkte jag in till stan för att ta mig hemmåt, men träffade istället anton och följde honom till bussen pga alkoholpåverkad hehe. senare åkte jag själv hem, kom hem runt halv 3. 
 
på fredag morgon åker jag och min mamma till norrland och hälsar på min broder och hans familj. kommer bli mysigt och träffa dem jag träffar ungefär 3 gånger per år? torsdagen efter åker jag och min klass längst upp i sverige på en resa. ska åka längd, utför, bygga en bivack (iglo i snön) och sova i någon natt och kanske se norrsken. kommer säkert bli jättekul fast man inte är så taggad på att spendera tid i runt 15- (?)

Kommentera här: