månader sen sist

Hej! Längesen jag uppdaterade här sist.
..Ja vad har hänt sen sist då? Jag har bland annat tagit studenten, hunnit fyllt nitton hela år, börjat plugga på folkhögskola, gjort slut med min pojkvän och bott hemifrån i 6 veckor och flyttat hem igen, låter sorgligare än det är haha. När jag tog studenten fick jag lämna in min dator och fick en iPad i studentpresent, inte jättesmidigt att skriva längre texter på en iPad haha därav inga uppdateringar. 
Hösten är här och idag fick jag lov. Jag har nog aldrig vart såhär beredd på ett lov. Jag har nog aldrig heller känt mig såhär självsäker som jag är i livet nu.
Ikväll ska jag och Jonas hänga, han ska lära mig att skejta och på måndag natt åker jag, min mamma och min systerson till min bror i Norrland och är där till fredag och när jag kommer hem är det halloween fest. 

Kommentera här: